دلنوشته

رمضان ماه بندگی خدا

ماه رمضان امسال هم اومد.کوچیک که بودم ماه رمضان رو دوست نداشتم نه به خاطر روزه گرفتن بلکه به خاطرخاطره ها و اتفاقات بدی که  برای خانواده ماتوی این ماه افتاده بود.اما الان از دیروز که بوی این ماه پیچیده یه حس خوب دارم . یعنی الان دارم از بالا به اون روزا نگاه می کنم ودیگه اون خاطرات بد ماه رمضان اون سالها باعث نشده که من کلا از ماه رمضان متنفر بشم . این خیلی خوبه به نظرم یک نوع رشد و بلوغه .اگه دوباره هم اون خاطره ها واقعیت پیداکنه باز هم این باعث نمی شه من از خود ماه روزه زده بشم . امروز روز اول ماه رمضان است . به نظرمن شیرینی این ماه از دهه سوم و شبهای قدر شروع می شود. بعد ازشبهای قدر من خودم به نوعی احساس تازه شدن می کنم . احساس سبکی و اینکه دوباره فرصت به دست آوردم تا دوباره شروع کنم از اول . راستی دوستان دعای افتتاح برای شب های این ماه توصیه شده . این دعا ؛ دعای امام زمان است . بیاییم همه برای امام زمان دعا کنیم تا آقا هم برای ما دعا کنه . التماس دعا ..... 

جالب بود مرسی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan